O nas
Akademia Małego Sportowca „Dinolandia” powstała z marzenia. Chcieliśmy stworzyć wyjątkowe miejsce przyjazne zarówno dzieciom, jak i rodzicom. Takie, w którym dzieci będą się czuły bezpieczne, w pełni akceptowane i kochane. Gdzie otoczymy je serdeczną i ciepłą opieką.
I tak oto po kompleksowej przebudowie budynku, zakupie odpowiedniego sprzętu i wyposażenia oraz zatrudnieniu wykwalifikowanej kadry pedagogów, opiekunów i doświadczonych trenerów powstała placówka wychowawcza przystosowana również dla osób niepełnosprawnych, w skład której wchodzi żłobek i przedszkole. Jej celem jest zapewnienie dzieciom możliwie najlepszych warunków do harmonijnego rozwoju, nauki, radosnej zabawy oraz zaszczepienia najmłodszym zamiłowania do sportu.
Nauczyciele
Wszyscy nauczyciele i opiekunowie pracujący w zarówno w żłobku jak i przedszkolu „Dinolandia” posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe niezbędne do pracy w niepublicznych placówkach przedszkolnych. Kadra nauczycielska czuwa nad prawidłowym rozwojem każdego z powierzonych nam dzieci i jednocześnie w kreatywny, interesujący i pełen zabawy sposób realizuje program nauczania. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że prowadzimy również terapię dzieci z orzeczeniem lub opinią poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Kadra zarządzająca placówką
Właściciele placówki:
Przemysław Łyszczarczyk, Joanna Łyszczarczyk
Dyrektor ds. pedagogicznych, logopeda, nauczyciel terapeuta:
Paulina Wróbel
Wykształcenie:
-
Studia licencjackie, Uniwersytet Wrocławski, kierunek: pedagogika, specjalność: edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych,
-
Studia magisterskie, Dolnośląska Szkoła Wyższa, kierunek: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne,
-
Studia podyplomowe: logopedia,
-
Absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej im. W. Lutosławskiego.
Ukończone Kursy:
-
Logorytmika,
-
Terapia sygmatyzmu międzyzębowego,
-
Specyficzne zaburzenia językowe,
-
Pomysły na zmysły, czyli zabawy z wykorzystaniem elementów integracji sensorycznej.
Zajęcia profilaktyki logopedycznej prowadzone przez Panią Paulinę zawsze są dla dzieci ciekawym, stymulującym przeżyciem. Przyjazna i twórcza atmosfera daje najmłodszym poczucie bezpieczeństwa i prawo do popełniania błędów, jednocześnie pielęgnując ich wiarę w siebie i własne możliwości.